...komplexní ochrana Vašeho automobilu

DEFEND

Aktuality

Mezinárodní Mistrovství České republiky 2003

13.11.2003Mezinárodní Mistrovství České republiky 2003

(Tisková zpráva 2003-13)
Právě skončená sezona v automobilových soutěžích bude v historii týmu Defend-Lock motorsport patřit na několik let k nejlepším. Na jejím konci získali jezdci Miroslav Jandík a Milan Kneifel mistrovské tituly ve své skupině, resp. třídě.
Miroslav Jandík se spolujezdec Radimem Chrasteckým (Mitsubishi Lancer Evo VII) sice před sezonou změnili soutěžícího, přesto jedním z hlavních partnerů vicemistrů ČR 2002 zůstala značka Defend-Lock. Zlínská posádka sice na Šumavě doplatila na technické problémy v závěru soutěže, v dalším průběhu roku však šla za vysněným cílem. Po vítězství na nejprestižnějších domácích soutěží¨ch Bohemia rally a Barum rally se odpoutala svým pronásledovatelům a druhou příčkou v Příbrami si pojistila mistrovský titul v prestižní skupině N.
Ve "velkém mistráku" se nechala zahanbit ani nová posádka Defend-Lock motorsportu Milan Kneifel - Jaroslav Blažek. Čtyři starty - čtyři vítězství ve třídě A/1400. Taková byla jejich vizitka před startem pátého podniku sezony, zlínské Barum rally.
Milan Kneifel zahájil úspěšné tažení v barvách Defend-Lock motorsportu na Šumavě. V páteční etapě, i přes komplikace s pravidelným dojížděním slabších soupeřů před sebou, se usadili se spolujezdcem Blažkem v čele třídy. Po úvodních dvou sobotních vložkách pak svůj náskok navýšili až na půl minuty před druhým Hodaněm a ten si v pohodě udrželi až do cíle.
Měsíc po klatovské soutěži dvojice Defend-Lock motorsportu triumfovala ve třídě i na tratích AAA Auto - Valašské rally. V okolí Valašského Meziříčí a Šternberku nedala svým soupeřům žádnou šanci, navíc po šesti testech prvního dne si mohla připadat jako "sám voják v poli". Klasifikace třídy A5 se zúžila pouze na dva vozy, za Škodou Felicia Kit Car 1400 v zelenobílých barvách figurovala pouze Řehákova felicie.
V Krumlově si posádka Defend-Lock motorsportu zkomplikovala situaci hned v úvodu, když po problémech s palivem obdržela půlminutovou penalizaci. V dalším průběhu sváděla "sekundový poker"s Hodaněm, který rozhodla chyba západočeského jezdce při druhém průjezdu zátoňské zkoušky.
Čtvrté vítězství přišlo na Bohemii. Hodaň sice v úvodu vedl, ale defekt pneumatiky znamenal jeho propad do hlouby pole. I přes stíhací jízdu se již nedokázal výrazněji Kneifelovi s Blažkem přiblížil.
Barum rally pak ukončila letošní vítězné tažení zlínské posádky šampionátem, když je v průběhu druhé etapy vyřadila z prvního místa technická závada. Při neúčasti na Rally Příbram se o mistrovském titulu ve třídě definitivně rozhodovalo v závěru října na Horácké rally v okolí Třebíče. Cíl dvojice Defend-Lock motorsportu před soutěží byl jasný, neustále se držet v kontaktu s průběžně druhým Hodaněm, což by je dovedlo k titulu. Týmová strategie v průběhu soutěže dokonale zafungovala, kitová felicie rovnžě nejevila známky jakýchkoli problémů, a tak konečné druhé místo stačilo zlínské posádce k zisku mistrovského titulu ve třídě A/1400.
V barvách týmu Defend-Lock motorsport se na soutěžích Mezinárodního mistrovství ČR objevovala i posádka Vlastimil Brůzl - Petr Němec. Sezonu zahájila za volantem Škody Felicia Kit Car 1600 čtvrtým místo ve třídě A6 na Rally Šumava, aby pro Valašskou rally Brůzl s Němcem překvapivě vyměnili "kita" za kokpit vozu Seat Cordoba WRC. "Vzhledem k minimálním zkušenostem s podobným vozem, jsem první tři testy vůz vyloženě zkoušel a poznával," popsal krátkou anabázi Vlastimil Brůzl. Na startu RZ4 totiž u cordoby praskl kardan a i když se posádka snažila dojet do servisu, v průběhu páté vložky spadl na vozovku, což znamenalo definitivní stop.
Do Krumlova vyrážel Brůzl opět s felicií, ale technické problémy v polovině sezony ho připravily o možnost bojovat na špičce třídy. Slabou náplastí bylo druhé místo z Příbrami, navíc když závěrečná soutěž v Třebíči skončila pro zlínskou dvojici v kotrmelcích.
Radio Impuls Sprintrally Championship 2003
Kompletní seriál sprintrally obsadila z pohledu týmu Defend-Lock motorsport ústecko-liberecká dvojice Milan Poživil - Radek Ježek. V kokpitu vozu Škoda Felicia Kit Car 1400 si před startem sezony stanovili za cíl vylepšit čtvrté místo z roku 2002 v klasifikaci třídy.
Nejlepšího výsledky nakonec dosáhli na poslední soutěži seriálu - Air Desing Sprintrally Česká Lípa. Ze sedmého místa se postupně propracovali až na druhou příčku, kterou si nakonec udrželi až do cíle. Závěr roku, včetně čtvrté příčky z Pačejova, vyšel posádce Defend-Lock motorsportu podle představ, o lepší umístění v konečné klasifikaci šampionátu je připravil slabší start do sezony.
Vlastimil Brůzl se v "malém mistráku" objevil ve dvou případech. V Brně opět usedl do extovárního vozu Seat Cordoba WRC. Na trati brněnské soutěže dokázal svými časy nakouknout do první desítky, což v cíli znamenalo celkové 11. místo absolutně. Na domácích tratích při Rallysprintu Kopná již tolik štěstí neměl, neboť za volantem felicie kousek od svého bydliště havaroval .


2016 | 2014 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003

zpět

DEFEND in Deutsch Rusky English Česká verze zvolte jazyk

 
zvolte zabezpečení vozu
© 2006 DEFEND  Telefon/Phone: 800 222 900